آپلودبوی خوش حساب ترین سیستم آپلود با کسب درآمد

قدیمی ترین و مشهورترین سایت کسب درآمد از طریق آپلود فایل سایت www.uploadboy.com میباشد که یک دهه است به وب مستران و وبلاگ نویسان ایرانی و خارجی بابت هر دانلود مبلغی میپردازد و به عنوان خوش حساب ترین سیستم آپلود همراه با کسب درآمد در ایران شناخته میشود. میتوانید پرداخت های این سایت را به وب مستران ایرانی از طریق انجمن پرشین تولز پیگیری کنید. خودم هم مدت پنج سال است که با آپلودبود کار میکنم و بیشتر از 20 بار دریافتی ازشون داشتم و شخصآ شرافتمندانه کار کردن سیستم آپلود بوی رو تایید میکنم.

 

 

بهترین سایت آپلود تصویر و فایل سال 2019

آپلود سنتر بزرگ www.picofile.com متعلق به سرویس دهنده وبلاگ دهی بلاگ اسکای در سال 2019 برای چندمین بار به عنوان بهترین آپلود سنتر ایران شناخته شد. در سرویس پیکوفایل تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر حذف عکس ها و فایلهای کاربران گزارش نشده و تمامی تصاویر در سرورهای Picofile بخوبی حفظ شده و تمامی عکسها با آپتایم و سرعت بالا لود میشوند. افزایش حجم ذخیر سازی هم به 900 مگابایت افزایش پیداکرده تا کاربران بدون هیچ مشکلی بتوانند فایل های خود را در حجمهای بالا در این آپلود سنتر محبوب ذخیره سازی نمایند.

 

 

عالی ترین سایت آپلود تصاویر در سال 2015

آپلود عکس 2015

عالی ترین سایت آپلود تصاویر در سال 2015 برای چندین سال متوالی آپلود سنتر بزرگ پیکوفایل است، به گفته کاربران این سایت آپلود عکس در این سالها هیچ یک از تصاویر و فایل هایشان حذف نشده و عکس ها با سرعت لود عالی در وبلاگ شان نمایش داده میشود، آپتایم هم در این سایت آپلود تصاویر بسیار بالاست بطوری که سایت در طول 24 ساعت با آپ تایم واقعی 99.9 درصد برای تمامی کاربران عضو و غیر عضو در دسترس است.

www.picofile.com

 

آپلود عکس با موبایل

سایت vne یکی از سبک ترین آپلودسنترهای عکس با قابلیت تغییر سایز آنلاین و بسیار سریع است، این وبسایت بخاطر واکنش گرا و سبک بودن بهترین گزینه برای آپلود تصاویر در موبایل و تبلت میباشد.

آدرس سایت: آپلود عکس با موبایل

مزایا:

  1. تغییر اندازه آنلاین تصاویر
  2. فوق العاده سبک و لود سریع
  3. کم حجم شدن عکس هنگام ریسایز
  4. ریسپانسیو بودن در موبایل و تبلت
  5. سرعت بالا هنگام آپلود و دانلود

معایب:

  1. احتمال حذف شدن تصاویر آپلود شده
  2. سقف آپلود فقط تا 2 مگابایت
  3. پشتیبانی نشدن از پسوندهای بیشتر

 

 

آپلود عکس رایگان img7.ir

سایت آپلود عکس رایگان img7.ir واکنش گرا بوده و بدون هیچ مشکلی میتوانید با موبایل و تبلت تصاویر خود را در این آپلود سنتر حرفه ای ذخیره کنید و لینک کوتاه و مستقیم برای عکس خود دریافت نمائید، در صورت عضویت در هاستینگ رایگان img7.ir فضای رایگان برای ذخیره سازی عکس معادل یک گیگا بایت دریافت خواهید کرد. ساخت آلبوم عکس و اشتراک آنها باضافه آپلود تصاویر با دوبرابر حجم از دیگر مزایای عضویت در این سیستم میباشد. دریافت اکانت vip با مبلغی مناسب هم از دیگر آپشن های سایت img7.ir است که در صورت خریداری خواهید توانست فضای رایگان خود را به چندبرابر ارتقا داده و از قابلیت ویرایش آنلاین عکسها همراه با بکاپ گیری مرتب برروی سرورهای ویژه استفاده کنید. برای دریافت آمار و اطلاعات جدید از تعداد کاربران و سرور ها به سایت آپلود عکس رایگان img7.ir مراجعه نمائید.